+385 (0)99 2544818

Novosti

AERO STUDIO - Zagreb turistička agencija najam apartmana & event management

Iznajmljivanje apartmana - Booking.com

Bookingcom.png

Na naše putovanje OTA portalima krenuti ćemo od jednostavnijeg portala, na koji, kao iznajmljivači imamo vjerojatno najmanji utjecaj. 

Na naše putovanje OTA portalima krenuti ćemo od jednostavnijeg portala, na koji, kao iznajmljivači imamo vjerojatno najmanji utjecaj. Najmanji utjecaj upravo iz tog razloga što Booking.com samostalno kreira opise, određuje udaljenosti od nekih njima zanimljivim atrakcijama, te ističući njima neke bitnije stvari. I to nas jako ljuti! Izgleda da privatni iznajmljivač ovdje nema nikakvog utjecaja, no ipak nije tako. 

Godinama smo vršili čak istraživanja OTA portala za sam Booking.com i dosta smo toga vidjeli i naučili, pa čak i instruirali njih same. Prvenstveno bi skrenuli pozornost na ime Vašeg smještaja u prodaji. Iznajmljivači rade pogrešku sa imenima svojih dragih osoba „Kod Marice“, „Apartman Ljubica“, „Villa Đuro“, a imali smo prilike vidjeti i imena kućnih ljubimca. Također već isprane pojmove tipa „Charming“ ili „Exclusive“, toga već ima zaista previše. Savjetujemo Vas da razmišljate o tome da Vaše ime prodaje već kroz sam naziv naslućuje o čemu se radi. Znači, kroz ime već istaknite Vašu prednost za koju vjerujete da je interesantna Vašim potencijalnim gostima i držite se što je moguće više riječi koje su poznate u stranim jezicima. Budite novi, inovativni, čak i intrigantni. Istražili smo ponašanje prosječnog posjetitelja portala Booking.com i uvidjeli da pozornost na naslov i prvu sliku (cover) pada u prosjeku oko 3-4,5 sekundi. Konstantno si postavljajte pitanje zašto bi ja sam da sam gost izabrao baš svoj smještaj?

Dotaknuli smo se slika smještaja iznajmljivača. Slika je najbitnija stavka u odluci potencijalnog gosta. Uložite u kvalitetnu fotografiju, i ne zaboravite kvalitetnu obradu fotografije. Izdvojite određen novac za kvalitetnu fotografiju interijera, nađite fotografa interijera sa kvalitetnom opremom i rasvjetom. Vjerujte nam, znamo da isto nije jeftino, no cijena od dana ili dva iznajmljivanja će Vam se vratiti višestruko, a i slike ćete koristiti sigurno više godina.

Slijedeće je naravno raspored fotografija. Mislimo da niti ne trebamo naglasiti da fotografija koja najviše pokazuje prednosti Vašeg smještaja je glavna fotografija. Savjetujemo Vam da za glavnu fotografiju stavite panoramski pregled prostora. Fotografija Vašeg mjesta, plaže pa čak i nekog pogleda nije najsretnije rješenje, gost je već odlučio se za mjesto gdje dolazi, znači poznaje Vaš grad. Gost je na OTA portalu iz razloga što traži smještaj, i zanima ga što mu prostor smještaja pruža.

Upravo ovako i trebate poredati prezentaciju fotografijama, uz modifikaciju ako govorimo o morskom dijelu da prvenstveno istaknete pogled ili bazen sa izgledom prostora, te tada krenete u interijer. Uglavnom, ovdje ipak govorimo o specifičnostima svakog pojedinog smještaja. Ono što smo istražili je da gostu nakon treće fotografije pozornost pada za 30%, a nakon pete fotografije interes pada za 75%. Daljnjim ostankom na galeriji fotografija uspjeh zaključivanja rezervacije se penje na 80%.

Limitiranje dana ostanka gostiju je jedan od bitnih parametara koji svaki od iznajmljivača treba samostalno odlučiti. Savjetujemo Vam da se vodite logikom što gosti kraće ostaju da se plaća i veća cijena smještaja. Naravno, i hoteli su vođeni istom logikom da uvećavaju cijenu za 30% za ostanke do 3 dana, pa učimo od profesionalaca. Ovo je dosta izvedivo ako govorimo o iznajmljivanju u gradovima gdje prednjače tzv 'city breaks' posjeti koji uobičajeno traju 2-3 dana, no gost je također svjestan da dan najma kod ukupnog ostanka od jednog-dva dana ili četrnaest dana nikako nije ista. Tradicionalni dolasci 'od subote do subote' u današnje doma nemaju više toliki utjecaj tako da nikako ne savjetujemo da svoju prodaju limitirate na smjene gostiju subotom i na 7 dana minimalnog ostanka. Gosti danas putuju svim danima u tjednu i čak da bi izbjegli uvriježene gužve subotom radije žrtvuju dan godišnjeg odmora.

Za sada toliko, vidimo se uskoro na novoj temi.

Aero Studio - turistička agencija